Fel

Kom nyss hem efter en ganska knasad kväll på nova. Allt började bra men sedan spårade det ut fårga mig inte hur. Jag vet inte hur det hände men jag sa åt dem men det verkade inte lyssna. Men jag hoppas att dem som blev irriterade mot oss förlåter mig för jag försökte göra något men det gick inte så bra.

På nova träffade jag ganska många som vanligt så visste jag inte vad jag och alexandra skulle göra förren jag kom dit jag frågade varför men då sa hon att alla var där så hon tvingade med mig. Men det helt okej först kollade ni på Nania men sedan spelade jag lite fotboll och bandy med Nisse som jag var på lägret som jag jobbade på. Han har nämligen daunsymdrom eller hur det nu stavas så han är jätte snäll och allt :).

Aja ska försöka krypa ner i sängen nu. Ska ha min första språk lektion imorn. Jag läste nämligen inget språk på högstadiet så nu gäller det. Jag ska börja läsa spanska så det blir nog ganska lätt hoppas jag. Ha det gött alla

jag just nu
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0