Damlaget

Nu sitter jag hemma i soffan och lyssnar på musik. Jag har nämligen varit och kollat på min träning. Vi har bestämmt att vi ska träna med damlaget nu hela september ut för vi är så få på träningarna, det är ganska chill men egentligen vill jag inte det men jag och mickan från min fotboll ska snacka med tränarna på torsdag. Det sa om man inte vill träna med dam skulle det träna med ett annat lag som typ 97 sa han men där är man ju bättre än alla och man får knappt någon träning då.

Aja vi får se hur det blir. Snart ska jag krypa ner sängen. Imorn efter skolan ska jag kanske träffa en kompis men det får vi se. Aja ni får ha det så bra puss på er ;)


Inte världens finaste bild men aja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0