-

Nu sitter jag hemma efter en skit chill dag. Vi hade bara en lektion sedan när jag var på väg hem runt halv 12 ringer min kompis och säger att jag hade språk men på mitt schema stod det att jag skulle ha innan lunch men det skulle jag inte. Jag gick till och med till rektorn och han sa att hon kanske är i de och de klassrummet så jag och en till drog till dem klassrummen men hon var inte här. Det stod på vår schoolsoft att man skulle följa sitt schema och det gjorde jag. Men det var tydligen fel. Men som tur va skulle jag inte få frånvaro från den lektionen.

Efter skolan drog jag hem och sov kanske i 2 timma det var så himla skönt ska jag säga. Nu när jag har varit vaken ett tag så har jag gjort lite matte så jag kanske kan göra provet imorn så slipper jag komma på flera mattelektioner nästa vecka :P.
Aja snart kanske jag ska träffa en kompis men vi får se personen är så seg på att svara på sms men det är jag van vid :P

hptt://www.nattstad.se/pamen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0