sorry

Denna dag har varit ganna tråkig. Jag har varit ganska dålig på att uppdatera men jag har inte haft tid. Jag har pluggat hela dagen plus att jag inte har haft lust att skriva.
Denna dag har gått ganska fort och som igår så tog jag mig en tupp lur vid 2 tiden så det var skönt för att mamma skulle upp kl 7 så jag blev väckt då. Så jag kunnde jag inte somna om så jag låg och kollade på film i sägen. Aja jag kom för en stund sedan hem från mormor som bjöd mig på middag så det var ganska soft. Sedan kom mamma dit en stund och sedan så gick hon och jag hem. Så nu sitter vi och kollar på beck men jag måste också plugga klart. Mamma hade med sig en lyckta från jobbet kommer en bild nedan. Aja ska sedan ta en duch och krypa ner i sängen då men ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0