SNÖÖÖ

Då vaknade man upp att det var ljust ute. Det brukar ju vara mörkt när man vaknade. Då fattar man att det är snö ute.
Har inte hunnit blogg igår för jag var på konfa uppstart. Det ska blir skit kul att börja med det. När ja gick på konfa för snart två år sedan så fick jag lära känna mig själv men efter det efter ca 1 år så vet jag inte vad som hände allt bara spårade ut så jag hoppas verkligen att jag hittar mig själv igen och ja.
Vi är 4 ungdomsledare och två vuxna med 7 konfirmander. Ganska lite och mysig grupp hoppas jag. Men nästa gång är nästa år så det är ett tag kvar med det går nog fort.
Aja ifag efter skolan så ska jag och frida från min klass vara med på öppethus idag i skolan så vi kommer vara i skolan från 10 till 19 idag ganska länge kan man tyck men egentligen är det inte det för vi börjar ju ganska sent idag. Efter det ska jag hem och sedan se om jag dra till gymet direkt eller så men det får vi se.
Aja ska göra mig klar för att gå till skolan och ut i snön.

En bild som jag tog nu på morgonen
Varför sk alivet bli så himla fel när man från början har hittat sig själv och jag vet vad ja vill i framtiden och sedan så blir allt fel :(
Kommer nog på några sätt bli jobbigt att vara konfa ledare för då kommer jag tänka på ddet som jag tänkte på när jag själv gick på lägret och skrev bönen varje morogon och kväll :(.
Men livet kan inte alltid vara lätt men önska av hela mitt hjärta att en sak aldrig hade hänt. NU är mitt liv förstör för alltid. Nej juste jag får leva med koncvenserna förlåt för mit språk nu men jag kommer fan aldrif kunna leva utan dig :'( men jag får leva med det men kommer inte komma långt i m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0