Slutat

Då har man slutat. Sitter med Frida i cafet i skolan och gör klart en uppgift som man ska ha gjort tills imorn så det är skönt att ha det kvart så är det bara attt åka hem sen men jag måste bara hitta något till min kompis som fyller år imorn men det kan jag kolla här i liljeholmens galleria så då slipper jag åka till stan så det är skönt.
Aja efter det så ska jag nog hem och bara slappa men ska skriva klart en sak bara sedan är det bara att slappa :P :) Igår träffade jag en kompis och vi tog en promenad och snackade lite om hur jag mådde så det var ganska skönt men ändå inte.
Ska nog till gymet också idag men ska kanske hem och sova en stund inna :P

Aja ska dra nu. Jag och Frida ska till Liljeholmen galleria och äta tror jag så ha det gör.
Här har du mig min nä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0