Slut i hela kroppen

Idag har jag varit i skolan först och ahde engelska sedan drog vi till eriksdalsbadet för att köra switch på idrotten. Och det ska jag säga er det var skit jobbit. Det är som cirkelträning. Sedan så tänkte jag stanna kvar och gyma lite men så blev det inte. Det blev så att jag istället körde med sam klassen men det körde bodypump och det var alls inte lika jobbigt tycker jag.
Sedan drog jag hem och passade amanda och sedan så drog jag och träffade en kompis och snackade lite och allt det jobbiga kom tillbaka :( Aja nu sitter jag och kollar på en serie men ska snart slagga.
Imorn ska jag till hammarbybacken och springa/går tills jag når min maxpuls. Shit jag kommer värkligen vara död imorn. Aja i helgen får vi se vad som händer ska kanske träffa sven men det är inte säkert. Har inte träffat han på fett länge så det ska bli fett kul. Aja ska kolla klart på min serie sedan så ska jag slagga så ha det gött

www.nattstad.se/pamen
Såhär glad är jag :D Not

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0