Skit tror jag dör

Sitter på engelka lektioen och tror fan att jag dör. Den nya läraren är as seg och fan står och pratar och man fattar nada för han mummlar hela tiden. SKit är as trött skulle liksom egentligen börja 9:50 fett segt ska jag säga.
Aja sedan har jag bara samhälle och sedan har jag lunch. Skit vad segt allt kommer gå idag. Aja sedan ska jag till gymet och sedan tror jag att jag ska träffa kompisar är inte säker. Träffade och snackade med en person igår och det var väldigt skönt ska jag säga er. Det var liksom skönt att kunna prata ut med någon. Hoppas jag kan göra det idag med. MEn jag kännde mig lite taskig för jag dissade ddem andra som jag var med men aja.
Aja ska lyssna nu på det 30 min som är kvar hoppas vi får sluta tidigare annars kommer jag fan dö.

Saknar er mina goaste vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0