Shit vilken kväll

Igår så drog jag ju till maryan senare mot kvällen, vi hade det så himlans roligt tror nästn inte att jag har skrattat så mycket. haha jag och sumaija terrade maryam på fb över 2000 medelande Lite senare mot kvällen runt 12 så fick vi för oss att baka så då började vi baka sockerkaka. Och ingen vanlig sockerkaka utan en annan färg :P
Aja sedan drog jag hem från henne runt 1 och när jag kom hem så la jag mig direkt. Och vaknade nu vi kvart i 12 tror jag aldrig har sovit så länge och det är sant. Men det var riktigt skönt. Aja idag ska jag plugga tills jag ska döma en match kl 4 och sedan tror jag att jag sk bege mig till gymet har inte varit där på ett tag nu men det är för att jag har fått en sån träning i skolan men nu ska jag börjar igen.
Imorn så ska jag till en ortoped och kolla min fot och jag har liksom vilat i över 2 månder nu sedan jag råka spräka min fot igen men jag har inte spelat fotboll sedan innan sommaren men hoppas jag kan komma tillbaka snart.

Ska äta lite nu men ha det gött

Trötta tjejer efter att ah sprungit upp för hela hammarbybacken. Bra tjeje vi bangade inte som kilarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0