Rast

Sitter i korridoren i skolan och väntar tills sista lektionen innan lunch börjar. Har skit ont i huvudet vet ej varför så det kommer sitta bra och få lite mat i magen.
Sorry för jag inte bloggade igår kväll var skit trött och fastnade med en kompis på skype. Aja så jag var uppe och chattade ett tag med personen. Sedan kollade jag klart på en film som jag kollade på. Idag efter skolan ska jag till mormor och plugg. Hade helt och hållet glömt bort det men aja sedan ska jag ut med kompis och hoppas att jag blir på bättre humör. Än vad jag har förra veckan.
Aja det blir inget gym idag mend et blir det på onsdag men då ska jag köra lugnt för på torsdag ska vi ha bodypump på idrotten i skolan och på fredag ska vi h maxtest i hammarbybacken. Vi ska springa upp och ner till vi når våran maxpuls. Skit kommer vara så död på fredag. Aja ska vara lite social nu så ha det gött-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0