Plugget klart

Då har man gjort klart engelskan som ska vara klar tills imorn. Så nu känns det ganska skönt. Är hos mormor men ska be ge mig hem snart. Vid maten satt jag och fundera på en sak. Detta kan låte konstigt men jag känner att jag måste till kyrkan och gå på en gudstjänt :P. vet att det låter dumt men när jag gjorde det innan så mådde jag bättre än vad jag gör idag. Så vi får väll se om jag lär mig något nu också om livet.
Aja imorn så slutar jag efter lunch för vi har utvecklingsamtal för dem som inte har haft det så det är ganska skönt. Så vad jag ska göra imorn efter skolan ska jag ta vara på att plugga verkligen på de prov som jag har missat när jag var sjuk men ska börjar be ge mig hem nu så ha dett gött

Jag just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0