Plugg

Sitter hemma och ska plugga hela dagen. Ganska seg dag men vad ska man göra om man inte har hunnit det på hela veckan.
Aja igår kväll träffade jag maryam jag var tvungen att träffa någon för jag mår så dåligt . Vi drog till gångsätra hallen där det var tunering som skärsätra gården hade anordnat. Så det var ganska soft. Jag träffade Mikkan där som spelade i mitt lag förut och massor av andra. Dem som van hela tuneringen var samma som förra året och en av dem var patrik som jag har jobbat med hela veckan men sedan kom Mackan men han fick inte spela för han kom när det var final. Och en sak som jag inte fattar var att andra laget fick börja med 3 straffar för dem var yngre och det satte alla men med var inga problem för dem. Sedan så var sven med och spela med några från hans lag så jag men snackade eller hälsade inte på han fråga mig inte varför men aja. Sedan drog jag och maryam till planen utanför gångsätra för att bara chilla så där var vi ett tag men sedan taggade vi hem för vi förs.

Aja nu måste jag börja plugga. men vi får ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0