Plugg

Pedagisikt ledarskaps läxan är snart klar:D sedan får vi se vad som händer. Mamma och syrran är inne hos mina kusiner i stan och jag pallade inte följa med men ska se om jag kan ta en lite tupplur innan jag dra iväg och ska träna lite. La mig väldigt tidigt igår men vaknade väldigt tidigt idag så måste sova lite nu känner jag
Inte varje dag jag lägger mig förre min syster som ä 6 år. Men jag stod ju på gymnasiemässn hela dagen och det ska jag säga er det blir man väldigt trött av.
Fast egentligen vill jag inte vilja lite för jag mår bara skit är inne i lägenheten så vill egentligen hitta på något men jag vet inte vad. Hatar att bo där jag gör just nu :(
Ösnkar att ingen hade någonsin hänt
Aja skt samma sak se om ajg kan vila lite nu så ha det gött

Önskar att jag aldrig gjrode det. Det är det värsta jag någonsin kunde göra. Snälla jag ångrar mig så sjuk mycket. Jag klara inte av mera. Gör vad som helt. Men nä :( Jag pallar inte med att du skulle göra..... och sedan säga nä vet ej hur jag ska gör och sedan vet du och bara.... Faaaan
Skit gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0