Passar syrran

Då slitter man i soffarn och passa syrran igen. Ganska segt men vad ska man göra om mamma inte kan så måste man ju ställa upp som syrra. Aja vi sitter och kollar på hederliga bolibompa :P Rätt kul faktisgt. Aja idag efter skolan tog jag och Ani en sväng till högsätra skola och hälsade på våra gamla lärare. Men jag hade ju redan varit där två gånger innan men Ani hade inte varit där sedan vi slutade 9:an så det var kul. Vi tog våran hederliga vandring som vi alltid tog i skolan. Ani du vet vad jag menar. Gud vad jag saknar den tiden.
Aja sedan tog vi får hederliga väg hem och stannade på gamla vanliga stället och snackade ett bra tack. Skit vilka minnen.
Aja jag mår inte så bra fortfarande vet inte vad man ska göra för att bli glad. Kanske träffa kompis men vem?? Det är en bra fråga. Men nu ska jag se om jag kan plugga någon eller om jag ska göra det efter att syrran har somnat. Men ha det gött

I soffan med syrran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0