Ortoped klart

Nu sitter jag på tåget på väg till skolan. Har nyligen varit i Danderyds sjukhus. Det fick väll bättre än förväntat eller vad ska man sägs. Läkaren sa att det inte blir någon operation så det är skönt. Men jag får träna men jag får inte belasta foten som man gör när man springer. Och om jag tränar och så kan det ta över ett år innan jag är hel igen. Men det kan oerfarna de ta ett bra tag tills jag blir det ändå. Så det är väll det som är segast. Aja nu är jag på väg till skolan. Har egentligen börjat och vi har massage mm är ändå glad att missas det skrev varför i andra inlägget. Men sedan efter det har jag lunch och sen har jag bara matte sedan slutar jag så mina måndagar är ganska korta. Aja är i zinken nu så är snart framme ha det gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0