Igen

Då har man igen varit på gymnasiemässan lits dem stängde kl 4. Sedan drog jag hem och käkade med familjen sedan drog jag till maryam och nu så sitter jag i köket hos maryam. Maryam kollar på klipp på facebook tror jag och jag är inne på deras andra dator och chillar. Imron ska jag igen till gymnasiemässan. Kommer troligen träffa Arian och Sebbe där för jag skulle typ dra dit med dem annars men nu när jag ska jobba så chillar dem runt själva men kan nog chilla runt med dem lite när dem kommer.

Imron ska jag och maryam ta en buss som går kl:8 för att hinna vara framma i älvsjö innan 9. Sedan ska jag se om jag lyckas ta med mig själv till gymet. Är lite skraj för att gå dit för att läkaren sa ju att om jag tränade så skulle det ta längre tid tills foten läkte. Men jag kör ju bara styrketräning så det ska inte drabbas så mycket.
Aja ska se om maryam och jag ska hitta på något. Börjar själv bli ganska trött. Men jag vill inte gå hem sen för jag kan inte vara hemma utan att må skit och jag mår så mycket bättre ute men inte när jag närmar mig min port då kommer alla tankar och skit tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0