En dag kvar

Nu är det bara en dag kvar på jobbet och sedan så är det över. Det kommer bli så skönt men jag måste vara hemma hela helgen och imorn för att plugga. Plus att ingen vill ändå inte träffa mig :(. I början av denna vecka så gick dagarna väldigt långsamt. När det var tisdag så tänkte jag skit det är tre dagar kvar det är skit mycket men nu är det liksom bara en dag kvar. Det kommer bli kul på tuneringen som vi kommer ha men ändå så kommer det bli tråkigt att lämna gruppen.
Efter jobbet drog jag en snabbis till gymet och sedan så hämtade jag min syrra och vi drog till mormor och morfar som kom hem från landet idag. Det hade med sig havskräftor. Det var skir gott ska jag säga er. Aja ska slagga tidigt idag för jag är skit trött men aja ni får ha det bra men det kommer inte jag ha det. Har haft många tankar i mitt huvud som har varit skit jobbiga men vad ska man göra :( ha det bra
Hatar mitt liv skit mycket

Lägret jag jobbar på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0