DÖD


 
Då har man sovit i 2 timmar och lite mer. Det var så himla skönt ska jag säga er.
Idag har sprungit upp för hammarbybacken (stockholms högsta punkta) och det ska jag säga er det är inget jag gör varje dag. Skit tror fan jag skulle dö när jag kom upp. Det var vi tjejer som var arlätt och sprang upp medans killarna satt och kollade på förutom 1. Aja efter det drog vi tjejer till Linda och fikade lite och hade det fett kul.
Sedan drog vi tillbaka till liljeholmen för att se om vi hade matte eller inte. Men det vissade sig att läraren hade en vikarie men vikarien hade inte kommit på ett tag så vi taggade hem. När jag väl kom hem tog jag en tupplur och det var shit skönt ska jag säga nu ska jag bara vänta på att mamma ska köpa mat

Lite bilder från idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0