Deppig

Sitter i köket som vanligt och kanske inte är på världens bästa humör ska jag säga er:( Har nydligen varit ute med några vänner och det var kul men så fort jag kommer hem så blir jag deppig minen och allt kommer upp i mitt huvud. Seriöst jag orkar inte mera.
Aja men det är bara att leva med det. Imorn ska jag till skolan och så efter det så ska jag till gymet med Mikalea så då blir det lite girlpower. haha

Aja ska börja krypa ner mig i sängen nu men gör ett inlägg när jag sitter på tåget kanske ha det gött
Nu står man här själv istället
 
ville bara ha tillbaka min glädje och mitt hjärta, dessa två som jag har lämnat med dej... och kmr inte vara glad igen medan mitt liv och ditt liv inte blir VÅRT liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0