Dålig uppdatering

Sorry för dålig uppdatering men jag har helt och hållet glömt bort det idag hehe. IDag efter skolan mötte jag upp mamma i liljeholmen hon hade varit på ikea och köt lite saker så mötte jag upp henne. Vi kollade lite i galerian och så inna vi drog iväg och hämtade lilla amanda. Hela familjen samlade:P
Aja efter det drog vi hem och försökte säta ihop en byro som mamma hade köpt men vi han inte göra klart den innan jag drog iväg och tränade sedan stannde jag bara ute en stunde och träffade några kompisar en snabbig.
Ska börja krypa ner i sängen nu men ha det så bra så försöker jag blogga mera imorn

Denna person betyder så mycket och jag skulle kunna göra vad som helst. Älskar dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0