Dålig igen

Igår så var jag dåligt igen osm vanligt på att uppdatera. Men jag var så trött efter att jag var på öppet hus i skolan. Men det var fett kul. Aja mot kvällen så gjorde inte jag så mycket jag satt i köket och kollade igenom lite inför provet som jag ska skriva idag.
Idag efter skolan tror jag att det blir plugg men ändå slappa för det är ju fredag liksom. Men jag ska ju bort på tjejmiddag till en kompis på lördag kväll så då kan man inte plugga och saken är jag vet inte om jag pallar göra det på morgonen liksom. Men det måste jag göra vilket fall som. Jag har nu sittat en sak till kompisen jag ska till är lite avis skulle jag säga men aja hoppas hon blir glad av det :P

Aja nu ska jag gå ner till klassrummet som jag ska ha lektion i. Men ska försöka vara bättre idag men ha det gött
Allt ska alltid förstöras och det är mitt fel alltid....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0