Äntligen slut

Nu så var äntligen gymnasiemässan sluta efter 7 timmars jobbande. Men det var väldigt roigt ska ni veta fast vi hade inte så mycket att göra så vi satt och lockade håret på varandra haha

Igår efter gymnasiemässan så drog jag hem med maryam, simorn och rasmus men sedan så stannade dem i torsvik och jag drog hem sedan så träffade jag maryam på kvällen och vi gjorde ju inte speciellt mycket. Idag efter så fick vi hjälpa till att ta bort allt och lasta in allt i en lastbild. Vilken historia det var att bara ta alla gräjer till lastbilen. Vi skulle gå lucia tåg efter han som packade ner tv:n så skulle vi gå till lastbilen som låg lite mer än 10 meter bort och det gick väll inte så bra. Haha vägen gick ju upp och ner och alla hade mycket saker att släppa så han som vi ksulle gå efter försvan i hög fart så jag och maryam bara sprang efter ner och upp för backar haha sedan när man kollar back så ser man rekton försöka skynda sig ner för backen som samtidigt måste hålla balansen på sakerna haha. Men allt kom till lastbilen efter lite lastrace :P

Aja nu sitter jag i sängen och ska typ sova är så sjukt trött. Imorn ska jag förska bege mig till gymet eller jag ska för jag har inte orkat plus att jag inte har hunnit men imorn ska jag och sedan ska jag bara slappa. Aja ska kanske kolla på någon film innan men ha det gött

http://www.nattstad.se/pamen

Bara att glöma känns som inget betyde något nu i efter han.... men det kanske är sant. Men vem vet bara.... vet. Fittit att...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0