Sjuk igen :(

Då ligger man hemma igen med feber och halsont :(
Det senaste dagarna har jag känt mig bra men tydligen inte.
Igår spelade vi match och troligen var det det som gjorde att jag blev sjuk igen.
I fredags träffade jag min saknade zacke som äntligen har kommit hem :). Så jag var med han tills han var tvungen att åka hem. På lördagen så skulle jag döma en match som inte blev av och det hade inte sakt till så jag fårändå pengar för det. Men sedan så skulle jag döma en till match en den blev av. Efter det så träffade jag min älskade zacke igen :). Vi hade det väldigt mysit den dagen.
Söndagen så blev det dags för fotbollsskolan på morgon och typ nästan alla där var hostiga eller hesa. Efter det så blev det själv match som troligen gjorde att jag blev sjuk igen.
Aja nu ligger jag i sängen och kollar  på olika filmen. Det jobbigaste är att det gör jätte onte när jag går upp men det får man leva med.
Ha det så gött så länge

Me and Ani :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0