Moppe :)

Idag efter skolan drog jag till mormor och morfar. Vi skulle åka iväg och kolla på moppe-kurs så det blir om ca 1 månad :). Det fan bara 4 platser när jag kom. Men sedan sa jag det till en kompis och hon åkte dit och bokade också så vi hamnade i samma grupp. Det som jag tyckte var lite skönt var att jag vill allt på en och samma vecka från måndag till torsdag :)
Aja imorn kommer min saknade Zacke heeeeem :D Fan vad jag har saknat han. Men vet bara fan inte hur jag ska kunna träffa han om han måste åka innan hans syrras kort går ut kl 5 :/.
Aja men det löser sig nog. Idag blev det helle ingen träning för jag är inte helt frisk så jag är hemma och tar det lugnt meda laget är ute nu i regnet och tränar :P haha.
Men jag hoppas att jag ska kunna spela matchen på söndag med det kan jag nog.
Ihelgen bilr det lite matcher som jag ska döma och på söndag bilr det först fotbollsskolan och sen ska man själv spela match.
Aja ska plugga lite mera nu så ha det gött.

Saknar dig Jossan. Vi måste ses snart :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

jaa! de måste vi verkligen!♥

2012-05-10 @ 22:41:08
URL: http://jmei.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0