Jobbig dag

Idag har det varit en ganska jobbig dag. Dels för att man kom hem sent igår efter bion med mamma. I morse var jag var jag på fotbollsskolan. Det var ganska chill men man hade två grupper och andra gruppen som jag hade var ganska jobbig. Jag var själv med 10 ungar för att Veronica skulle iväg och spela match men det gick bra.
Det är ett ganska kull sätt att kärna pengar på. Idag lämnade jag också in mina pengar som jag ska få för att jag dömer och det var lite mer än 2 tusen men det är fett chill.
Jaja efter detta så skulle man själv spela match. Var så otaggad som man kunde vara idag. Men det gick ändå helt okej. Gjorde ett snyggt mål i kryss på en frispak så vi fick 1 poäng så det var skönt. Så nu sitter jag hemma och är hur trött som helt.
Imorn ska jag och ani inte vara i skolan vi ska vara på vallen hela dagen. Vi ska vara funktionärer för eleverna som ska vara med på Lidingö-OS så det är ganska chill dag men lugn träning på kvällen.
Ha dett gött.

En bild som jag och syrran tog när vi sågs senast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0