Chill

Idag har det varit en ganska chill dag. Jag och Ani plus några 8:or var på vallen idag när alla små barn tränade inför lidingö-OS.
Nu sitter jag hemma med lite huvudvärk:( och snart så bär det av till träning. Men det skulle bli en ganska chill träning för att vi hade match igår så. Jag blev idag inkallade av damlaget att spela match med dem imorn vilket man inte tackar nej till :P.
Då har man också blivit lite bränd i ansiktet så det är ganska soft. Imorn ska vi kanske dra och kolla på moppe-kurser så får vi se hur det blir med det annars så ska vi kollad de på onsdag :).
Aja ha det gött.

En bild som jag tog när jag fick ett par nya converse :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0