Sverige!!

Idag har jag varit i skolan och taggit der ganska chill. Vi hade nämligen högsätrapokalen. Det är massor av tävlingar som man gör med klassen. Vi körde spökboll mot 8.or och dem krosade vi skiten hur och fick 100 poäng för det :).
Sedan mo kvällen såg jag sverige matchen som var helt okej men det vart så jävla segt efter att sverige hade gjort första målet så måste Ukrania. Och så blev det typ att sverige tappade lite så det gjorde ett till mål och slutade 1-3.
Aja nu ska jag sova. Imorn ska vi till fågelöudde med klassen och typ inte gör något allt. Kommer bli så jävla segt aja. Finns inget man kan göra åt det.
Går ej att ladda upp bilder ska kolla om det går på min andra dator imorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0