Slut

Då var det slut på jobbet. Det har varit ganska jobbigt för man har blivit så trött efter varje dag. Jag går liksom bara hem och typ håller på att somna i soffan. Men det har varit ganska skönt ändå så nu är man då hemma alla veckor. Fast jag står på reserv på verorna 32 och 33 så vi får se om det blir något mer jobb. Detta var ett roligt sätt attt käna pengar på.
Som ni märker så har jag inte gjort ett inlägg på länge och det är för att jag inte orkar göra något för jag är nästan som en död människa när jag kommer hem.
Aja i vecka har jag varit hos läkaren med min hos och tog röntgen och sånt ochh det skulle ringa om hur det var med foten. Annars har jag bara varit på jobbet .
Idag ska jag vara med madina men jag vet inte vad vi ska göra men jag ska ringa och kolla med henne snart.
Juste igår kunnde man kolla på vilken gymnaium man kom in på men jag har inte hunnit kolla det för min lapp med inloggning är hos mormor men jag ska dit och kolla det snart.
Aja ska äta lite frukost nu så ha det gött.

Brudar som man kommer sakna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0