Jobbig dag!!

Ja rubriken säger sig själv. Idag har det varit en ganska jobbig dag. Det började med fotbollsskolan från halv 10 till 12 plus att morfars bild inte vill gå igång så vi fick låna granens. Aja efter det drog jag hem till mormor och morfar och åt lite lunch och sedan bar det av till matchen.
Vilket väder man kan ha när man spelar fotboll att det bara varäker ner med regn men det var ganska skönt. Men en sak som var roligt var att en i motsdåndarlaget trillade i en vattenpöl på planen :D.
Haha aja nu sitter jag hemma en till dag och är helt blöt. Snart kommer zacke till mig och vi ska ha det så mysigt.
Aja imorn blir det ingen skola för mig. Jag ska vara funktionär för lågstadiet, fast om det regnar så är det ändå skönare än att vara i skolan.
Aja ha det så gött

Vill tillbaka till Sälen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0