Klar

När jag var på trafikskolan med Felicia så klarade jag det jävla testerna så nu har jag också bokat prov tid men det blir det när jag kommer hem från landet.
Det senaste dagarna har jag gått till gymet varje dag och träffat min underbaraste zacke :D.
Idag blir det nästan samma sak. Men först ska jag gå till gymet och sen spela lite fotboll med han. Det kommer att bli roligt. Aja På måndag åker jag iväg till landet och blir bort i två veckor. Det kommer att bli skönt att komma bort från ön men jag vill inte lämna zacke :(.
Aja ska börja dra iväg till gymet snart så ha det gött.

Snart kommer också min syster hit efter att ha varit hos pappa i snart en månad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0