Final

Nu var det dags för EM-final. Själv är det inte så viktigt för mig men vissa tycker nog att det är det. Idag så har jag varit hos madina och var där hela dagen. Vi lekte med hennes bror och min bästa kompis Daniel :P. Aja just nu sitter jag på golvet och lyssnar lite på musik med min underbaraste zacke kolla på fotboll.
Igår så klippte jag gräset hos våran granne och var med frida vi hoppade stutsmatta och hade det kul. Han inte klippa klart allt igår så jag var tvungen att göra det idag. Och såklart ska det vara en stor spindel när gräsklipparen är. Skit jag vågade nästan inte ta ut men med det gick bra. Aja Imorn ska jag och mamma passa mina kusiner och ska troligen dra till Junibacken har inte varit där på länge så jag ser fram emot att åka sagotåget haha.
Aja ska kolla lite nu på fotbollen :P
Juste så kom jag in på mitt förstahands val :D aja

Underbaraste zacke är tillbaka :D Älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0