Träning

Igår så började fotbollen igen vilket var kul men lite segt när den är så sen.
Var rätt kalt men det var chill. Men det var tråkigt att vi inte spelade så mycket boll men vi körde bara en mjuk start.
Aja just nu så sitter jag hemma helt utmattad efter att har varit och tränat lite på gym. Träffade Hugo och Christofer där. Så det blev lite snack. Men sedan så drog alla vi tre 3.
Blir ett ganska simpelt inlägg nu men aja det får gå.

Idag så började vi skolan igen. Lite schema ändringar blev det men inte så mycket. Men mest att vi fick vår gamla so lärare tillbaka vilket var kul. Fan nu hatar jag måndagar. Vi har profil sista timmen och nu så måste jag vänta 40 min innan den börjar för det hade bytt bort lektionen som vi hade innan för vår so lärare kan inte jobba på måndagar så nu har vi bara mentorstid i 40 min. Segt. Aja det får gå måst läsa ut boken nu så måste gå.

En bild från sommaren 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0