Närmar sig skolan!

Idag har det varit en ganska chill dag. Först lämnade jag min syster hos mormor och sedan körde dem mig till gymet. Där jag tränade i 1 timme. Efter gymen så träffade jag Alexandra. Vi hittade inte på något intressant men vi chillade bara lite. Sedan så drog jag hem och träffade Zacke. Vi snackade både om bra och dåliga saker.

Fan nu är det bara två dagar kvar till skolan. Haha för er som går inne i stan och som börjar imorn.
Imorn ska jag kanske gå och träna. Och dra med mamma och syrran in till stan men mot kvällen så ska jag lira lite fotboll. Då börjar det :). Hehe har inte trännat så mycket på det pogramet som vu har fått fast jag gör det lite då och då. fast  jag går ju på gym det det läser sig.
Aja ska bädda ner mig nu i sägen så ha det gött

Bild från sommaren 2011


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0