Jobbigt!

Idag har det varit en ganska jobbigt dag. Fan igår så körde vi ankgång hela vägen över en plan och tillbaka. och vi fick inte stanna bara när vi kom till andra sidan. Så nu så sitter jag hemma och har typ ont i hela kroppen. Plus att vi hande en ganska jobbig träning idag. Vi hade en träning med en kille som går på friidrott och han körde skiten hur oss.
Så man kan ju undra om man kommer kunna gå imorn.
Hade det jobbit i skolan idag när man skulle sätta sig der för jag hade så himla onte i bene.
Har nyss gjort klart min recention om min bok som jag ska skicka in snart. Imorn blir det mera plugg fast då blir det so uppsatsen plus att jag ska träffa min saknade zacke :).
Ha det gött.

Min älskade zacke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0