Igår dagen

Igår så var det en grym kväll. Liskom frida 16 år det är inget man vill missa.
Jag kunde tyvärr inte sova över hos henne för jag hade en tidig träning idag som började kl:10. Segt jag vet. Så jag drog från frida vid kvart i 1. Fan vad grymd det var frida. Fan detta måste vi göra om.

Idag så hade jag då träning till halv 12 och sedan blev det mycket plugg kan man säga. Sedan vid halv 3 så kom zacke innan han skulle åka till mamsi. Men sedan ringde mormor och sa att jag skulle upp till dem så det ganska kort tid med zacke:(.
Var där och träffade alla kusiner och sedan drog jag hem men syrran. Mys kväll blev det sedan här hemma.

Lite bilder från igår har inte orkat redigera dem men gör det sen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0