Helt okej dag

Idag har jag varit i stan med min syster. Vi drog in och såg på Lejonkungen i 3D. Under filmen så blev hon ju gnällig så hon satt i mitt knä under hela filmen med det gick ju bra.
Sedan när vi om hem skulle jag iväg och träna men då hade de ju redan stängt så det blir träning imorn istället.

Mot kvällen så drog jag ut med Alexandra, Ferzah och Viktor. När vi drog till ika kvantum så träffade jag izza som jag inte hade träffa på skit länge:(. Som jag äntligen fick träffa. Sedan drog vi till gångsätra och chillade. Sedan drog jag hem.
Imorn så ska jag troligen passa amanda igen men hon kanske ska till mormor och träffa kusinerna.
Ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0