Hehe!

Har vart ganska dålig på att uppdatera på senaste tiden. Men nu äntligen kommer ett.
Jag firade nyår hemma men mamma, zacke och några av mammas kompias. Sedan drog jag och zacke till käppala för att hämta tanborste till han. Vi stanade kvar och kollade på fyverkerierna där. Det var jätte mysigt.

Sedan har jag varit och tränat lite. Kännas skönt. I går så var jag med jossa på en jympa pass där. Kändes lite segt kl:11 på morgonen men det måste man ju börja vänja sig vid när skolan börjar snart. Idag var jag ockå på ett pass fast då gick jag själv.
Just nu sitter jag hemma och degar och snart ska jag upp till mormor för jag ska vara barnvakt åt granarnas barnbarn. Blire hela kvällen :(. Fan hinner inte träffa min älskade Zacke. Är skit trött kommer inte orka passa dem men som tur så ska det sova när jag kommer för att det är borta nu hos en kompis. Aja måste gå men ha det gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0