Försov mig

Idag så hade jag träning på morgonen kl:10. Men min mobil ringde inte så jag sov till halv 10 och vi skulle samlas kvart i. Men som tur så ringde mormor hem till mig och väckte mig. Men som tur så kom jag inte försent.
Aja det blev en kanska hård träning men det är ju bara kul. Som vi kanske vet så har jag tränat hela denna vecka. Om jag inte har haft fotboll så har jag gått på gym vilket jag tycker är roligt. Men nu har jag bara 4 gånger kvar tror jag annars är det 5:P.

Aja just nu så har jag gjort lite so och skickat in en engelsk berättele till min lärare. Så nu så sitter jag och väntar till Zacke kommer :). Har saknat han skit mycket. Han är nog på tåget nu från mäsrta station så han är här om 1 timmer ca. Aja så hinner jag göra lite saker innan. Men har det gött

Inte så bra bild men tog den från datorn :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0