Det närmar sig!

På söndag får jag reda på om jag kom in på farsta i fotboll. Lite spände. Men jag blir inte så jätte ledsen om jag inte kommer in. Det är inte så att jag börjar bölla.
Aja idag har jag varit på gym efter skolan.
Igår drog ledarutbildningen igång igen. Men som är skönt är att det bara är 4 gåger kvar :). Igår så chillade vi bara vi hade lite meditation och skulle hitta på hur en som var döds liv. Efter det så drog jag och tränade i 2 timmar. Det var väligt skönt ska jag säga er.

Denna dag har båddet gått upp och ner men tappade bort koncentrationen idag i skolan men som tur så märkte inte läraren det. Vi hade tyck samma lärare hela dagen idag för dem vi skulle ha var inte där. Och så hade vår träslöjds lärare trillat på isen och åkte in till sjukan så ingen träslöjd blev det så vi slutade tidigare en dem som hade syslöjd :P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0