Valen klara

Idag har ag gjort min val till gymnasiet. Men det blev bara tre val men hoppas att man kommer in på något av dem. Jag har funderat ganska mycket på vart jag ska gå men äntligen blev det klart idag fast det kanske tog 2 timmar att välja. Sedan så blev det dags att plugga. Inte kul men det mesta är nu klart bara ska plugga till no provet på onsdag.
Igår så blev det ju match ute. inte så kalt ska jag säga men det kan ju vara för att jag spelade hela tiden men jag är lite skadad så jag klarade inte av att spela ett tag. Men Madde fick typ sendrag så jag blev tvingade att spela mittfält men det gick bättre för låret än att spela mittback. Det är segt när man spelar 45x2 för det tar nästan hela dagen så jag han typ inte plugga så mycket.
Men aja. Ikväll ska jag troligen träffa Zacke :D
Aja ska fortsätta plugga lite nu ha det gött ;)

Bild från i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0