Sportlov

Ja äntligen är det lov :).
Fan dagen idag kändes att gå hur segt som helt aja med som tur är den dagen över.
Efter skolan drog jag hem en stund och sedan bar det av till gymet. Var själv en stunde sedan så kom Moa och så körde i lite tillsammans och snackade lite ;). Aja sedan när jag kom hem fick jag damp kan man säga. Jag ska ju åka till Sälen nu på söndag och jag ska ta med mig datorn men jag har inget mobilt bredband på min nya datorn och jag visste inte hur jag skulle få in det och plus att jag vill inte ha med mig den gamla datorn som är hur seg som helt. Men efter lite tålamod och sånt så fickade det sig så jag kan äntligen ta med mig den nya. Fan jag som hade grubblat på detta i nästan en vecka.
Just nu chillar jag hemma lite plugg men inte så mycket och tvättar och donar tills på söndag.
Aja ha det gött så


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0