Namnsdag!!

Idag så var det Maria dagen. Vi firade inte det så speciellt med blev grattad av familjen och några vänner plus min underbaraste Zacke. Fan vad jag saknar dig men jag kommer hem i över morn :). Vidag har vi haft lyx väder kan man säga. Drog till lindvallen på eftermiddagen. Fan vilka sköna backar det har.
På kvällen drog vi ut och åt. Tog barnmeny för jag gillade inte det som vi skulle äta men det var lika gott det. Nydligen så har jag gjort mina läxor eller har bara en kvar nu jaaaa :).
Aja måste snart sova pga att jag vaknade ju kl 5 av att en person under mig snarkade. Fan vad jag har damp på henne. Aja jag ska fan se till att hon inte gör det i natt annars slänger jag ut henne i snön :P.
Aja ni får ha det så gött. Lite bilder kommer sen när jag kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0