Mobilen på lagning

Imorn ska mamma lämna in min mobil igen :P Fattar inte vad det är för fel på den som jag får.
Just nu chillar jag lite hemm har nyss kollat på tv med mamma.
Idag på fotbollen hade vi fystest. Det var fan inte så jobbigt som det låter. Vi gjorde många av olika övningar orkar inte säga alla. Men det hade inget med kondition att göra men det ska vi göra en annan gång och då jag vi köra yo-yo test och det anses vara jobbigare än bip och så ska vi kolla hur snabbt vi springer 3 km typ och man måste komma under en viss tid och detta på yo-yo ska vi köra på samma dag. Snacka om att man kommer vara trött sen.
Aja imorn är det dags för nationella prov i svenska men jag känner att det kommer gå ganska bra ändå så är inte så nervös. Ska snart sova är svin trött men det kanske är lika bra för jag måste vara i skolan innan halv 10 men det är ändå inte så tidigt.
Aja ah det gött

Jag & Nanorska (Ani)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0