Match ute

HAr varit ganska dålig på att uppdatera men det beror på vissa saker.
Aja igår var jag hos Ida på tjejmiddag Fan vad lyckat allt blev. Alla pratade mun på varnadra och när alla var trötta på att prata så blev det tyst. Fast det blev det kanske i bara några  sekunder sedan började alla bra igen:).
Kom hem strax efter halv tolv. FAn vad trymt.
Idag blir det match ute med damlagets B-lag. Troligen så kanske jag kommer att få vara abytare eller alla kanske kommer få det men fatta hur kalt det kommer att vara att bara sitta och kolla på. Men det får man väll tåla när man spela ute.
Sanrt ska jag till mormor och äta en grym lunch och så kanske jag ska träffa Zacke om man kommer till Lidingö idag. Fan det måste han göra det var ett bra tag sen vi sågs:(

Fårn gårdagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0