Död

Sitter och chillar lite vid datorn innan jag ska sova.
Jag har nydligen kommit hem från en träning som dödade mig. Men som tur kan man säga så fick jag ont i vaden så jag och en till kompis fick springa på banan som finns där. Vi skulle springa i ca 40 min, lite segt men det går. Vi sprang minst 15 varv och varje varv var 200 meter så det var ändå ganska chill. Men det dödade mig fast jag tycker att det är kul att springa. Fast igentligen var det inte så jobbigt som man tror att det är.
Aja imorn har jag sovmorgon och slutar sedan efter lunch. Fan c:arna. Vissa av dem börjar typ runt 11 och har då bara en lektion så det har ställt in deras lektioner så det har hel studiedag medans vi andra har till lunch. Aja ibland är livet olika ibland har vår klass det bra men inte deras.

Aja ska nog plugga lite innan så ha det gött.
En bild från helgen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0