-

Igår blev det första matchen med F:18. Det gick fan bra. Några fick spela på några platser som det inte brukar men det löste sig. Vi höll 0 till sista halvleken. Vi körde alltså 25x3 så vi klämde in ett mål i andra tror jag :P.
Aja efter matchen kom Zacke till mig. Så jag tror att jag somnade när han kollade på sin film men vet inte. Så när vi kanade idag så var vi ganska sega :P men det var bara skönt. Aja  sedan trog jag och syrran till mormor och morfar för att hon skulle leka med små kusinerna.
Vid 9 tiden så drog vi in till stan för att se på film men kunsinerna och hans kusiner. Vi såg Mästerkatten den var fan bra så jag rekomenderar den :P. Aja nu har jag nyss ätit fondy hos mormor det var fan skit gott.
Ska hem snart har nyss gjort klart no som ska in idag. Vilken lärare lägger ut en läxa som ska vara in på söndagen kl:22.00? Nästan ingen men aja.
Ha det gött ;)

Från 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0