Tack Felicia

Tack världens underbaraste Felicia för en skit lyckad kväll. Jag hade det verkligen skit roligt. Det var jätteroligt av dig att du la lappar under varje tallrik och man skulle göra det som stod på lappen. Det vart värkligt skit lyckat. Hoppas du blev glad över presenten. Hoppas du får en bra födelsedag på måndag :)
När jag var hos Felicia så spräcktes hela min skärm på mobilen. Men det blev jag inte förvånad över. Jag har ju tappat den så många gånger och det har inte hänt något men om man tappar den flera gånger och det inte händer så kommer det hända någon annan gång och då händer det idag. Men imorn/ idag så ska jag till min kompis och han ska troligen fixa den åt mig :) Tack för att du finns och vill laga den åt mig :).
Aja ska försöka sova nu men ha det gött

Så här ser min mobil ute nästan men kanske inte så mycket upptill på mobilen men ungefär så här ser det ute nu .

Kommentarer
Postat av: Felicia

Haha vad bra! Ja, det är klart, blev jätteglad för presenten ;D <3 Tack :P

Svar: Vad bra att du gillade presenten :) <3
Helene Palm

2012-12-02 @ 14:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0