Söndag

Idag är det söndag och det menas att det är tredje advent :D och närmar sig jul. Fasiken man kan säga att det är 1 vecka kvar nu bara och nästan hela veckan är man i skolan och sedan är det bara 3 dagar kvar och det kommer gå hur fort som helst. 
Idag ska jag träffa maryam och vad vi ska göra det är frågan. Men sedan får jag se om jag dra iväg och tränar eller om jag vilar och köttar hela nästa vecka med maryam som kommer. tror fan ja gör det. Aja nu ska jag göra mig klar för att bege mig till mormor och äta lite lunch. Ska säga er det är skit bra att mormor och morfar finns. Aja men bloggar mera ikväll ha det gött

En bild när jag och maryam tränar

En bild från igår

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0