Snö Kaos

Fan vilken snö kaos det är. Fan kommer inte ens hem så jag stannade i stan en stund och träffade och snackade med en kompis :). Sedan så skulle jag dra hem men då ringde mormor och frågade om jag kunde hämta min kusin för hanns mamma kommer inte fram för att bussarna gick inte och gick inte så bra att gå med barnvagn. Så jag drog och hämtade min kusin som kom med skolbussen.
Fatta hur kul att åka skolbuss :) Aja men nu står det på sl att lidingöbussarna ska gå så då hoppas jag att dem verkligen gör det. Annars får jag väll gå från ropsten men jag tar fan hellre en taxi. AJa ska föröska bege mig hem nu men bloggar mera sen om hur min resa gick hem ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0