Slappa dag

Idag har det varit en ganska chill dag. Det började med att jag vaknade runt 11 och sedan drog jag upp till mormor och ät lite och lagade lite byxor. Efter det drog jag hem och kollade lite på film inna det bar av till gymet. Aja efter gymet mötte jag upp mamma och så.
Aja just nu siter jag i soffan och kolla på Hungerspelen men mamma. Har redan sett den men mamma har inte det så kollar med henne. Men hon håller typ på att somna lite då och då haha.

Imorn bär det av till gymmet igen och då ska jag troligen möta Jossan där för hon ska också träna men vi får se hur det blir med det. Men hoppas att vi ses för vi har inte sätts på ett tag. Juste skulle lägga upp bilder på mina ny kläder har inte hunnit göra det än men ska gör det imorn säker. Är bara 3 plagg men ändå haha. Aja men ska vara lite social med mamma nu men ha det gött

En bild som jag hittade. Den är tagen på landet troligen i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0